Strona główna1 » Reklamacje
Producenci
Chmura tagów
Kontakt
  • E-mail:kontakt@rowerowi.pl
  • Telefon881-232-539
    793-682-214
  • Godziny działania sklepuponiedziałek - piątek: 8:00 - 16:00, soboty - 10.00 - 14.00

Reklamacje

  •       Obsługa Sklepu dokłada wszelkich starań, aby wysyłany towar był wolny od wad i spełniający oczekiwania Klientów. Zamówione produkty są dokładnie sprawdzane przed wysłaniem.
  •       Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu jego wyczerpania), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.·
  •        Brak w zamówieniu zostanie niezwłocznie dosłany na nasz koszt a jeżeli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu jego wyczerpania)  zostanie zwrócona wartość brakującego towaru na wskazane konto bankowe.



 

 

  • Składanie reklamacji po zalogowaniu się na konto:


Po zalogowaniu się na konto w "Panel klienta" należy wybrać "Reklamacje > Napisz zgłoszenie" z list wybieramy nr zamówienia którego dotyczy reklamacja.
W opisie reklamacji proszę szczegółowo opisać temat zgłoszenia / opis zgłoszenia.

Po rozpatrzeniu zgłoszenia zostaną Państwo mailowo poinformowani o dalszych czynnościach. 


Po wysłaniu zgłoszenia reklamacyjnego mają Państwo możliwość podglądu zgłoszonej reklamacyj po zalogowaniu się na konto w " Panel klienta " należy wybrać  "Reklamacje > Przeglądanie zgłoszenia".


 

  • Składanie reklamacji bez logowania się na konto:

W pierwszym mailu z numerem zamówienia (który otrzymałeś jako potwierdzenie przyjęcia zamówienia) jest link " Historia i szczegóły zamówienia" po wyświetleniu na samym dole jest przejście do elektronicznego formularza reklamacyjnego.

Przykład:
               Historia i szczegóły zamówienia: https://www.rowerowi.pl/zamowienia-szczegoly-zs-14881.html/zamowienie=c442406215e7ef3bb11537b330dbba558ebd81c0

lub

Reklamowany towar wraz z wypełniony formularzem reklamacyjnym , należy odesłać na adres korespondencyjny sklepu:
Rowerowi Fanatycy Krzysztof Gańko, ul. Podłużna 45/32, 03-290 Warszawa




Formularz reklamacyjny do pobrania :


Wzór formularza reklamacyjnego :

___________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                   

..................., dn............. 20.... r.

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

DANE KLIENTA:

Imię i Nazwisko:.....................................................................................................................

Adres:...................................................................................................................................

e-mail:..................................................................................................................................

tel........................................................................................................................................

Nr rachunku bankowego..........................................................................................................

 

PRZEDMIOT REKLAMACJI:

Data nabycia towaru............................................................................................................................

Nazwa towaru.....................................................................................................................................

Nr paragonu/faktury.............................................................................................................................

Nr karty gwarancyjnej..........................................................................................................................

Ogólna wartość towaru .............................. zł

 

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):

.............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................

Kiedy wady zostały stwierdzone...............................................................................................................
..............................................................................................................................................................


 

DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:

(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,

(___) usunięcie wady,

(___) obniżenie ceny,

(___) odstąpienie od umowy.

       ................................................................

(czytelny podpis reklamującego)

 

__________________________________________________________________________________________________




 


Przejdź do strony głównej